maandag 9 maart 2015



SALE SALE SALE

Vanaf nu is er een enorme UITVERKOOP gaande op mijn blog.
Alles wat in de map SALE staat, blijft daar voor onbepaalde tijd.
Ik zet er soms ook weer nieuwe dingen in.
Alle tubes in deze map zijn afgeprijst, de meeste met 50% korting, maar sommige tot wel  80% korting.
Degenen die een prijs op de achtergrond hebben staan zijn voor verschillende procenten afgeprijst ,voor de exacte prijs moet u klikken op de paypal knop eronder.
Kom naar mijn blog  en neem snel een kijkje in de SALE map.


Ik zet mijn kledingtextuur sets ook in de uitverkoop , maar dat is maar tot 1 april 2015 .
Tot die datum kun je ze kopen met 50% korting daarna zijn ze weer de prijs die erop staat.

De tubes van mijn dochter gaan ook voor onbepaalde tijd in de uitverkoop  met 50 tot 90% kortingen  en die u kunt vinden in de map
SALE SALE NDVH

Als je nog vragen hebt kun je me hier bereiken

From now there is a hugh sail going on, on my blog.
Everything that i put in the map sale is staying there indefinitely.
I put sometimes new things in it. All the tubes overhere are in sale, the most 50% off but some are up to 80% off.
The ones that have a price on it are on different scales for the exact price you must click on te button below of it.
Come on and take a look true the hugh sale sale sale map.

I put my cloth texture sets also in sail but that’s to 1 april 2015 only
To that date you can buy them with 50% off

The tubes from my daughter going on sale also indefinitely.
Those you can find in te map SALE SALE NDVH

If you have any questions you can reach me here